Potrzebowaliśmy podnieść jakości pracy, utworzyć pozytywną relację z klientem, a przede wszystkim zredukować liczbę reklamacji.
Niska sprawność działu obsługi klienta oraz straty informacji podczas procesu komunikacji.
Wdrożenie systemu zarządzania kontaktami z klientem (CRM) oraz zautomatyzowanie procesów sprzedaży (SFA):
Chcieliśmy sprzedawać więcej, ale mnóstwo drobnych czynności nie pozwalało pokonać osiągniętego progu sprzedaży.
Mało wydajne procedury obsługi procesu zamówień, składowania i wysyłek towaru.
Uruchomienie systemu CRM i połączonego z nim modułu do obsługi magazynu:
Zrozumieliśmy, że w dzisiejszych czasach tradycyjny sklep to za mało. Klienci wciąż pytali czy można zamówić towar przez internet.
Brak systemu sprzedaży internetowej dostosowanego do rozległej sieci sklepów.
Dostarczenie systemu sprzedaży internetowej (e-Commerce) połączonego z systemem magazynowym SAP dla sieci kilkudziesięciu sklepów i punktów odbioru towaru:
Sprzedawaliśmy bardzo dużo, a ciągle mieliśmy wrażenie, że konkurencja robi to lepiej.
Bardzo duża skala sprzedaży wymagająca użycia specjalistycznych narzędzi.
Wprowadzenie jednego środowiska pozwalającego łączyć sprzedaż internetową i tradycyjną:
Staraliśmy się często monitorować stan wiedzy pracowników i nagradzać najlepszych sprzedawców ale wciąż jej poziom nas nie satysfakcjonował.
Czasochłonne i trudne do zaplanowania szkolenia dla pracowników mobilnych; brak motywacji do przyswajania informacji.
Wprowadzenie indywidualnego, bezpiecznego systemu szkoleniowego (e-Learning) dostępnego przez przeglądarkę internetową:
Informacje w firmie napływały z różnych stron i postanowiliśmy, że pora nad tym zapanować.
Nagromadzenie zbyt wielu różnych informacji z licznych źródeł dotyczących jednego przedsiębiorstwa.
Analiza oraz opracowanie wewnętrznych i zewnętrznych procesów obiegu informacji w przedsiębiorstwie; utworzenie jednej ścieżki publikacji: